Des de fa uns anys ACCIÓ acredita assessors externs per implementar part dels seus serveis i ajuts i posar-los al servei del teixit empresarial de Catalunya mitjançant un procés d’acreditació. Els consultors interessats ​​en acreditar-se per dur a terme projectes d’innovació ambiental es podien acreditar en l’àmbit “Economia circular”.

Donada l’alta demanda de projectes d’innovació ambiental que han rebut, i dels nous ajuts per a innovació i R+D que es posaran a disposició de les empreses, en el marc del programa ProACCIOGreen. ACCIÓ ha ampliat la tipologia i abast dels projectes que es podran realitzar amb consultors externs, incloent la categoria “Canvi Climàtic” dintre de les àrees d’experiència a les quals els consultors es poden acreditar.

Per què ser assessor o assessora?

Només els assessors i assessores acreditats poden acompanyar les empreses en l’aplicació dels diversos serveis d’ACCIÓ. Si ets un d’ells, tindràs a l’abast milers d’empreses que necessitaran un perfil amb la teva experiència i coneixement per impulsar el seu creixement.

Les persones acreditades donen suport a la implementació dels programes d’ACCIÓ a través de:

• Identificar actuacions clau i oportunitats de millora dels resultats de l’empresa
  • Establir metodologies per convertir les bones pràctiques identificades en bons hàbits
  • Eines de millora de la gestió diària de l’empresa
  • Actuar d’enllaç entre l’empresa i els programes d’ACCIÓ

Tingues present que les empreses escullen els candidats d’entre els que figuren al llistat d’assessors i assessores d’ACCIÓ. L’acreditació no garanteix la teva participació en un programa concret, ni la selecció per part de les empreses participants.

Tota la informació i sol·licitud d’acreditació aquí. Si tens algun dubte concret o vols parlar amb l’equip d’ACCIÓ, pots contactar a green.accio@gencat.cat.