Aquest dimecres, 16 de novembre, es van lliurar els premis EMAS Catalunya al Palau de Pedralbes. L’acte de lliurament va estar presidit pel conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull. Per part del COAMB, va assistir la Marta Suárez, coordinadora de la Comissió de Medi Ambient i Empresa del Col·legi.

Aquests premis, organitzats pel Club EMAS amb la col·laboració del Departament de Territori i Sostenibilitat, reconeixen l’esforç realitzat per les organitzacions que tenen implantat el sistema voluntari de gestió ambiental europeu EMAS.

Els guardonats han estat:

• Premi a la Millor Declaració Ambiental per a Cosmocaixa Barcelona. El jurat també ha fet una menció especial a ATLL, concessionària de la Generalitat.
  • Premi a la Millor Acció d’Implicació de les Parts Interessades per a Siemens, fàbrica de Cornellà, per la iniciativa “l’eco-concurs mediambiental” i la guia ECO-2014.
  • Premi a la Millora Ambiental per a Comexi Group Industries, que reconeix les millores ambientals fetes amb la perspectiva del cicle de vida dels productes.
  • Premi a la Millor Actuació de Mobilitat Sostenible per a l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, per les actuacions vinculades a la mobilitat sostenible al municipi.

Durant la cerimònia, es van lliurar també reconeixements a les empreses i altres organitzacions que porten 10 anys amb EMAS a Catalunya i els certificats als nous registrats EMAS els anys 2015 i 2016.