Si sou una pime interessada en la Responsabilitat Social, molt aviat tindreu l’oportunitat de prendre part en el programa RSE.Pime 2017. Podeu demanar informació a través d’aquest enllaç. RSE.Pime és un programa pràctic i gratuït d’implantació de l’RSE a les pimes catalanes, a través d’un procés de 5 tallers grupals i dues consultories a l’empresa.

RSE.Pime ha de servir perquè les empreses participants acabin disposant d’un Pla d’acció d’RSE seguint la metodologia proposada i comptant amb l’acompanyament expert i espais de trobada amb les altres empreses participants, amb cinc tallers grupals i dues tutories individuals.

Després d’una introducció al marc conceptual i una autoavaluació, una anàlisi de la sostenibilitat segueix en què cada empresa reflexiona sobre l’impacte social de la seva activitat principal i busca solucions que poden tenir un efecte positiu en les persones, el medi ambient i la comunitat. El resultat és un pla d’acció que es discuteix amb altres gestors que participen a la xarxa d’aprenentatge. Al final del programa, els participants han comprès què significa la sostenibilitat per als seus negocis, han tingut l’oportunitat d’experimentar i han conformat un pla d’acció.

Aquí podeu veure les característiques del programa.