El passat 29 de març, en la reunió del Consell Rector de l’Observatori del Paisatge de Catalunya, del que forma part el COAMB, es va nomenar per unanimitat en Pere Sala i Martí com a nou director de l’entitat.

En les properes setmanes es farà efectiu el relleu en la direcció. Pere Sala, ambientòleg de formació i fins ara coordinador de l’Observatori, substituirà al catedràtic de geografia humana de la Universitat de Girona, Joan Nogué, que ha dirigit l’entitat des de la seva creació el 2004. Després de dotze anys d’encapçalar el consorci, Nogué continuarà treballant en i per el paisatge i seguirà col·laborant de prop amb l’Observatori.

Per la seva banda, el Pere Sala és col·legiat del COAMB des de l’any 2004 i ha sigut vocal de l’entitat. Concretament, va ser vocal de la comissió econòmica del 2006 al 2008; vocal de dinamització col·legial del 2008 al 2010 i vocal de relacions institucionals del 2010 al 2012.