Des que el 2015 les Nacions Unides van proclamar els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), Respon.cat, com a organisme de referència de la responsabilitat social empresarial a Catalunya, en va voler liderar el foment entre les empreses que operen a Catalunya. Així ho va avalar el seu Consell Social, que va donar suport a la creació de l’Observatori del Desenvolupament Sostenible. Un Observatori de les empreses i per a les empreses; l’objectiu del qual és contribuir a generar i difondre coneixement sobre el compromís de les empreses que operen a Catalunya amb els ODS, en particular, i amb la responsabilitat social, en general.

Per assolir aquest objectiu l’Observatori s’ha proposat crear una Relació d’empreses compromeses amb la responsabilitat social a Catalunya. Ni més ni menys que una base de dades de totes aquelles empreses que operen a Catalunya i en els darrers anys han manifestat un compromís d’RSE, ja sigui ambiental, social, econòmic o de bon govern. Com a participants de l’RSE Pime 2015, el COAMB forma part d’aquesta relació d’empreses.

Si vols que la teva empresa o entitat també en formi part, clica aquí.