El COAMB forma part de la Coordinadora Estatal de Ciències Ambientals (CECCAA), i per això els membres també podeu gaudir dels serveis que ofereix aquesta entitat. Entre d’altres, la CECCAA posa a disposició dels ambientòlegs dels col·legis professionals de tot l’estat diferents guies i informes que poden ser d’utilitat en el desenvolupament de la professió.

Alguns dels recursos que la CECCAA posa a la disposició dels col·legiats són:

• Guia orientativa per a ambientòlegs sobre l’elaboració de pressupostos
  • Circulars Tècniques per a la bona execució de la labor professional:
    • El Risc Sísmic en els Estudis d’Impacte
    • El Risc d’Inundació en els Estudis d’Impacte
  • Notes i informes sobre l’afectació de legislació a la professió:
    • L’ambientòleg com a assessor en gestió integrada de plagues
    • L’ambientòleg com a titulat universitari forestal respecte a la Ley de Montes
    • L’ambientòleg com a responsable tècnic de serveis i empreses de biocides
  • Servei de butlletins periòdics de legislació i jurisprudència ambiental, PRL i seguretat industrial.
  • Formació online especialitzada i específica per a ambientòlegs.
  • Recolzament en l’elaboració i gestió de registre de perits judicials.
  • Recolzament en l’elaboració i gestió de recursos, queixes i reclamacions davant administracions públiques i empreses.
  • Participació pública en àmbit estatal i europeu.
  • Telèfon d’atenció de dubtes, consultes, suggeriments, etc.

Per a qualsevol dubte o informació addicional podeu consultar la pàgina web de la Coordinadora o posar-vos en contacte amb el COAMB a través de l’adreça coamb@coamb.cat.