21 març, 2024

Aprofita l’oportunitat! Ara pots preparar la teva declaració de la renda amb El Rengle Consultors

Hem arribat a un acord especial amb El Rengle Consultors per a ajudar-te amb la teva declaració de la renda. Sabem l’important que és tenir una declaració precisa i sense complicacions, per la qual cosa ens hem associat amb El Rengle Consultors per a oferir-te un preu especial i un servei excepcional.

Quin és el preu?

El Rengle Consultors i el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya han acordat un preu especial exclusiu per als membres del COAMB de 56€ + IVA per declaració. Fins i tot si ets un matrimoni i desitges presentar una declaració conjunta, facturem dos rendiments per separat, ja que s’han de preparar amb les dades de dues persones.

Qui pot beneficiar-se d’aquest servei?

Tots els membres del COAMB, col·legiats, precol·legiats i adherits. Aquest acord especial està dissenyat específicament per a autònoms i autònomes amb activitat professional d’ambientòleg. Però si ets un assalariat amb una certa complexitat en la teva situació i necessites assessorament, també et podran ajudar si vens de part del COAMB.

Què hi ha sobre la desgravació de la quota col·legial?

Per a aquells autònoms i autònomes amb activitat professional d’ambientòleg, la quota col·legial pot ser desgravada en la declaració de la renda. No obstant això, si treballes per a una empresa i el teu ocupador t’obliga a col·legiar-te a causa de la necessitat de fer-ho en el lloc de treball, també pots incloure la quota col·legial com una deducció de rendiments del treball.

Com pots obtenir més informació o concertar una cita?

Si desitges més informació sobre aquest acord especial o desitges concertar una cita amb El Rengle Consultors, no dubtis a posar-te en contacte amb ells en info@elrengleconsultors.com. Estan llestos per a ajudar-te i assegurar-se que la teva declaració de la renda es realitzi de manera eficient i sense complicacions.