14 juny, 2024

El proper 2 de juliol tindrà lloc una trobada tipus Market Place entre la Generalitat de Catalunya i algunes empreses ambientals. Totes aquelles empreses de la Xarxa d’Empreses i Emprenedors del COAMB (XAEEC) han rebut una inivitació per assistir-hi. Una gran oportunitat de negoci per presentar necessitats i oferir solucions dins del sector empresarial.

(Si vols que la teva empresa estigui present a la trobada del dia 2 de juliol, encara hi ets a temps si et fas de la XAEEC)

La Xarxa d’Empreses i Emprenedors del COAMB és el punt de trobada ideal per compartir sinèrgies i aprofitar els recursos que el COAMB ofereix per al desenvolupament empresarial. Si la teva empresa està vinculada a l’àmbit de les ciències ambientals i té el domicili social a Catalunya, pots formar-ne part i gaudir de nombrosos beneficis.

Beneficis per als membres:

• Esdeveniments exclusius: Market places, esmorzars amb empreses i convocatòries de premsa.

• Formació: Accés preferent a cursos, formació a mida, píndoles gratuïtes i descomptes especials.

• Recursos: Reserva preferent de sales, possibilitat de publicitat al web del COAMB, procés de selecció de CV gratuït i participació en premis i jurats.

Tipus de membresia i quotes:

• Empresa d’1 treballador/a: Quota de 150€.

• Empresa de 2 a 10 treballadors: Quota de 300€ (260€ si es paguen 2 quotes individuals).

• Empresa de més de 10 treballadors: Quota de 450€ (390€ si es paguen 3 quotes individuals).

• Empresa de més de 50 treballadors: Quota de 1.300€ (1.170€ si es paguen 9 quotes individuals).

No deixis passar aquesta oportunitat! Posat en contacte amb nosaltres per analitzar la teva situació i formar part d’aquesta xarxa exclusiva i poder venir a la reunió del dia 2 de juliol amb la Generalitat de Catalunya. (administracio@coamb.cat)