Contractes i licitacions de serveis de recollida de residus i neteja viària (4a edició, Girona)

El COAMB, amb el suport del CILMA i la Diputació de Girona, proposa a Girona la quarta edició d’aquest curs que pretén formar tècnics, consultors i gestors de residus capaços de dissenyar, gestionar i monitoritzar serveis de recollida i neteja eficients, flexibles i adaptats als municipis.

Els participants assoliran coneixements clau sobre:

– Disseny i gestió de serveis de recollida i neteja, incloent els serveis de deixalleria, i càlcul dels corresponents balanços econòmics.
– Millora i optimització dels serveis i monitorització, seguiment i control dels mateixos, incloent les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) aplicables.
– Creació de plecs tècnics i administratius del serveis de recollida i neteja viària.
– Comprensió del procediment de licitació i capacitat d’anàlisi de les propostes dels licitadors.
– Aplicació d’actuacions d’informació, comunicació i participació relacionades amb el servei.
– Gestió dels serveis, presentació d’ofertes; el paper de les empreses concessionàries.

El curs té un total de 18 hores lectives repartides en quatre sessions de matí.

Les persones col·legiades o adherides al COAMB, les persones a l’atur i els professionals col·legiats a altres col·legis professionals disposen d’un preu especial. El curs és també bonificable amb els fons de la Fundació Tripartita.
Consulta més informació

Data d’inici: Dilluns, 20 Abril 2015
Horari: De 9 a 14 hores.
Lloc: Casa de Cultura de Girona. Plaça Hospital, 6, Girona.
Data de finalització: Dimecres, 29 Abril 2015

Detalls:

Codi: 1506
Places disponibles: 20
Curs Complet
Si estàs interessat en aquesta formació, deixa’ns les teves dades per avisar-te de futures edicions: Enviar mail
Fitxer Adjunt
Veure tots el cursos