EDUCACIÓ AMBIENTAL. Introducció als conceptes pedagògics i didàctics i experiències locals (7a edició)

25 gener, 2024

El COAMB i la Societat Catalana d’Educació Ambiental (SCEA), entitats referents i adherides a la Declaració del II Congrés Nacional d’Educació Ambiental, us proposen un curs complet, de 18 hores lectives, que capacitarà els i les assistents per a la comprensió de conceptes pedagògics i didàctics dirigits a l’Educació Ambiental, i els dotarà d’eines per la seva aplicació pràctica.

És una formació semipresencial, que consta de 5 sessions en línia, que es podran seguir en directe o en diferit, i una sessió de cloenda presencial a l’Aula Ambiental Bosc Turull, a Barcelona. Pots consultar el programa i tots els detalls al DOSSIER del curs.

Preus:

• Membres del COAMB en atur o precol·legiats:   140 €
  • Membres del COAMB (col·legiats o adherits) i de la SCEA*:   210 €
  • Entitats col·laboradores:   260 €
  • Altres:   340 €

*Seleccionar la situació de membre del COAMB i indicar SCEA en la casella de Núm. de col·legiat/adherit.

Formació bonificable per a empreses a través de la FUNDAE

Inscriu-t’hi!

Data d’inici: Dilluns, 26 febrer 2024
Horari: Sessions online els dies 26 i 29 de febrer i 4, 8 i 11 de març de 16 a 19 h, i cloenda presencial el 15 de març de 10 a 13 h.
Lloc: ONLINE i Aula Ambiental Bosc Turull (Pg. de Turull, 2, Gràcia, 08023 Barcelona)
Data de finalització: Divendres, 15 març 2024

Detalls: