Gamificació: el poder del joc
Jugar sempre ha estat una eina per arribar a les persones, especialment el públic infantil. Quan parlem de “gamificació”, parlem del mateix?
La gamificació és una manera de dissenyar i actuar davant diferents situacions a través del poder disruptiu del joc i l’actitud lúdica. És la suma de diverses disciplines que s’ajunten per generar una experiència memorable en diferents àmbits, també el del medi ambient i la sostenibilitat.
A tots ens agrada jugar, i la gamificació aprofita elements i mecàniques del joc per connectar amb les persones i provocar una reflexió, una acció, o canvis en el seu comportament.
Durant la quarta “Píndola de medi ambient” que us proposem enguany des de l’Escola de Formació del COAMB, explorarem les possibilitats de la gamificació en el camp del medi ambient, i especialment com a eina de conscienciació per la sostenibilitat.
Comptarem amb ponents expertes que apliquen estratègies de gamificació en projectes i iniciatives diverses.
La píndola s’adreça a personal tècnic de l’administració, empreses i entitats ambientals, educadors ambientals, professorat, i persones interessades en la sensibilització ambiental.
Ponents:
Noemí Blanch. Psicòloga. Consultora en Recursos Humans, formació i gamificació.
Ainhoa Azorín. Ambientòloga. Creadora del joc Engega’t.
Xavier Sabaté. Ambientòleg i expert en educació i governança per la sostenibilitat.
Horari: De 16 a 19 h
Lloc: Seu del COAMB (C/Muntaner, 81, 6è 1a, Barcelona).
Detalls:
Codi: 1817Places disponibles: 18
Inscriu-te
Fitxer Adjunt
Veure tots el cursos