Gestió de contractes i licitacions de recollida de residus (6a edició, Lleida)

Gestió de contractes i licitacions de recollida de residus (6a edició, Lleida)

El COAMB, amb el suport de la Vocalia Territorial de les Terres de Lleida, Alt Pirineu i Aran i el Consell Comarcal del Segrià, proposa a Lleida una versió concentrada d’aquest curs que pretén formar tècnics, consultors i gestors de residus capaços de dissenyar, gestionar i monitoritzar serveis de recollida eficients, flexibles i adaptats als municipis.

Els participants assoliran coneixements clau sobre:

– Disseny i gestió de serveis de recollida de residus, i càlcul dels corresponents balanços econòmics.
– Millora i optimització dels serveis i monitorització, seguiment i control dels mateixos, incloent les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) aplicables.
– Creació de plecs tècnics i administratius dels serveis de recollida de residus.
– Comprensió del procediment de licitació i capacitat d’anàlisi de les propostes dels licitadors.
– Aplicació d’actuacions d’informació, comunicació i participació relacionades amb el servei.
– Experiències pràctiques a la zona de Lleida.

El curs té un total de 10 hores lectives que s’impartiran en dues sessions de matí (dimecres).

Les persones col·legiades o adherides al COAMB i els membres del Consell Comarcal disposen d’un preu especial.

 

Dates 

30 de setembre i 7 d’octubre

 

Preus 

 

Membres de COAMB a l’atur: 80 €
Membres del COAMB i del Consell Comarcal del Segrià: 120 €
Altres: 150 €


Consulta el programa complet

Inscriu-te a través d’aquest enllaç

Data d’inici: Dimecres, 30 Setembre 2015
Horari:
Lloc: Consell Comarcal del Segrià. Carrer Canyeret, s/n. Lleida.

Detalls:

Codi: 1524
Places disponibles: 35
Curs Complet
Si estàs interessat en aquesta formació, deixa’ns les teves dades per avisar-te de futures edicions: Enviar mail
Fitxer Adjunt
Veure tots el cursos