Dia Internacional contra el Canvi Climàtic

Escassetat d’aigua i demanda: quines polítiques funcionen?
A les portes del Dia Internacional contra el Canvi Climàtic, presentarem una nova síntesi d’evidència sobre què funciona per gestionar la demanda d’aigua en contextos d’escassetat.
L’acte s’emmarca en el projecte Què funciona contra el canvi climàtic?, una iniciativa per promoure l’ús de l’evidència en el disseny de polítiques de mitigació i adaptació. El projecte està impulsat pel Departament d’Economia i Finances, el Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, Ivàlua i el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya.
Una oportunitat per debatre, aprendre i avançar cap a polítiques més informades i efectives davant aquest repte. T’hi esperem!
Horari: 23 octubre2026 | 10.30-12.30 h
Lloc: Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya: Sala d’actes. Carrer de Casp, 130, Barcelona
Detalls:
Codi: 22603Places disponibles: 300
Inscriu-t'hi
Veure tots el cursos
