Renaturalització comestible de la ciutat

20 desembre, 2023

Renaturalització comestible de la ciutat

Amb aquesta píndola de 3 hores lectives parlarem de què és l’agricultura urbana, els tipus que hi ha i la seva importància estratègica per a fer les ciutats més sostenibles. Podràs seguir la píndola online en directe i/o visualitzar-la posteriorment en format autoestudi, sense límit de temps.

Consulta el fulletó de la formació aquí!

Preus:

• Membres del COAMB en atur o precol·legiats: 20 €
  • Membres del COAMB (col·legiats o adherits): 30 €
  • Entitats col·laboradores: 45 €
  • Altres: 60 €

Inscriu-te!

Data d’inici: Dijous, 15 febrer 2024
Horari: De 17:00 a 20:00 i a partir del 16 de febrer en format autoestudi
Lloc: ONLINE

Professors:

Joan Rieradevall Pons

Assessor científic Sostenipra de l’ICTA UAB. Soci promotor del spin off Inèdit i Tectum Garden. Doctor en Ciències Químiques. Màster en Gestió Gerencial. Diplomat en Enginyeria Ambiental. Excoordinador del Grau de Ciències Ambientals UAB.

Disposa de 20 llibres publicats. Ha dirigit més de 50 projectes nacionals i internacionals de recerca ambiental, així com desenes de tesis doctorals i treballs de fi de màster. Reconegut com un dels 1000 millors investigadors en Canvi Climàtic del món per la llista Reuters 2021 i el 40 millor investigador de ciències ambientals a Espanya.

Detalls:

Codi: 2402