Curs

Píndola Online de medi ambient: Voluntariat Ambiental

Amb aquesta segona edició de la píndola de medi ambient, organitzada pel Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB), us oferim:

• Una visió general de les possibilitats de participació en el medi ambient a través del voluntariat ambiental en les entitats ambientals a Catalunya.
  • Marc normatiu, criteris de qualitat, i perfil del personal voluntari.
  • Un coneixement actualitzat del sector.
  • Experiències d’èxit.
Data: 29/07/2021

Píndola ONLINE de medi ambient: EcoEtiquetatge

Amb aquesta nova píndola de dues hores lectives, organitzada per l’Escola de Formació del COAMB, us aportarem una actualització en la temàtica de l’ecoetiquetatge, repassarem els sistemes i etiquetes més conegudes i analitzarem el seu impacte actual. També valorarem les oportunitats professionals que presenta aquest àmbit.

Data: 26/07/2021

Curs Online: Eines i Estratègies per la Comunicació Ambiental

Des de l’Escola de Formació del COAMB us proposem una formació de 10 hores lectives que us aportarà coneixements per crear una estratègia de màrqueting emocional i comunicació persuasiva aplicades a la comunicació de valors i la sensibilització ambiental, criteris per a la tria dels canals de comunicació més adients per a la comunicació ambiental i un ventall bàsic d’eines disponibles per a la comunicació ambiental.

Data: 29/09/2021
Hora: 17 a 19.30h

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Introducció al dret ambiental a Catalunya (2ª edició)

Amb aquesta formació de 16 hores lectives, volem apropar-vos al dret i la legislació ambiental des d’un punt de vista teòric, pràctic i de suport al vostre dia a dia professional.

Data: 01/06/2021

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Curs Online: Fiscalitat Ambiental aplicada als Residus (Taxa Justa) i altres sistemes d’incentivació (KAYT).

La nova legislació de residus – Directives (UE) 2018/850 i 2018/851 – estableix nous objectius quant a residus municipals. La realitat en la gestió de residus avui dia fa de difícil compliment aquests objectius marcats per la UE si les autoritats públiques no introdueixen nous mecanismes capaços de fomentar la prevenció i la recollida selectiva dels residus, avançant així cap a la tan desitjada economia circular.

Data: 20/04/2021

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Curs online Economia circular: Eines i metodologies per a la implementació pràctica de economia circular al model productiu (4a edició).

L’economia circular ja és una realitat i serà el nou motor productiu de la Unió Europea. Amb aquesta formació, equivalent a un curs de 24 hores lectives presencial, des de l’Escola de Formació del COAMB pretenem:

Data: 06/04/2021

Lloc: En línia

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Introducció al canvi climàtic (2ª edició)

Data: 11/05/2021

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Introducció al dret ambiental a Catalunya (2ª edició)

Data: 02/03/2021

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Curs ONLINE Gestió Ambiental Empresa (5a edició, format autoestudi)

Data: 01/03/2021

Curs Online: Avaluació Ambiental Estratègica

Des de l’Escola de Formació del COAMB us proposem el curs online d’Avaluació Ambiental Estratègica; una formació adreçada a redactors de plans urbanístics i de documents d’avaluació ambiental, responsables i tècnics municipals d’urbanisme i de medi ambient i, finalment, responsables i tècnics de l’administració ambiental i urbanística, així com a persones interessades en la matèria.

Data: 04/12/2020 fins al 06/12/2020

Dies: 4/12, 11/12, 18/12

Informació Adicional:

El curs d’Avaluació Ambiental Estratègica té una durada de 7,5 hores lectives repartides en 3 sessions els dies 4, 11 i 18 de desembre, les sessions seran impartides de 10:00 a 12:45. Estudiants i membres del COAMB tenen accés a aquest curs a preu reduït.