Píndola de medi ambient: Voluntariat Ambiental

Aquesta nova píndola de medi ambient, coorganitzada des de la Xarxa per la Conservació de la Natura (XCN) i el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB), us oferirà:

· Una visió general de les possibilitats de participació en el medi ambient a través del voluntariat ambiental en les entitats ambientals a Catalunya.

· Marc normatiu, criteris de qualitat, i perfil del personal voluntari.

· Un coneixement actualitzat del sector.

· Experiències d’èxit.

Data: 26/09/2019
Hora: 17.30 a 19.30h.

Organitza: COAMB i XCN

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Píndola de medi ambient: Com presentar-se a projectes europeus

Aquesta sessió us aportarà el marc bàsic de funcionament dels projectes europeus, així com recursos i estratègies per a que us sentiu més segurs i tingueu més probabilitats d’èxit a l’hora de presentar-vos a les convocatòries.

Data: 10/07/2019
Hora: 16 a 18h.

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Universitat d’Estiu de Mercabarna: malbaratament alimentari

De l’1 al 3 de juliol se celebrarà la segona Universitat d’Estiu de Mercabarna, que girarà al voltant del malbaratament alimentari. La Universitat d’Estiu es concep com un espai de trobada entre empreses del sector de l’alimentació, professionals, universitaris i equips d’investigació per promoure la transferència de coneixement i el networking.

Data: 01/07/2019

Lloc:

Organitza: Mercabarna

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Píndola de medi ambient ONLINE: Com fer un estudi impacte ambiental

Aquesta sessió us aportarà els coneixements bàsics, des d’una vessant pràctica, per afrontar amb seguretat la realització d’un estudi d’impacte ambiental.

Data: 28/03/2019
Hora: 17 a 19h.

Lloc: ONLINE

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Píndola de medi ambient ONLINE: com fer un pla de mobilitat

De la mà d’un expert en planificació de la mobilitat i mobilitat sostenible, la sessió us aportarà els coneixements bàsics per la comprensió i elaboració de:

• Plans de Desplaçaments d’Empresa (PDE)
  • Plans de Mobilitat Urbana (PMU)
Data: 30/04/2019
Hora: 10 a 12h.

Lloc: ONLINE

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Gestió descentralitzada de bioresidus mitjançant compostatge comunitari (2a edició)

La correcta gestió i reciclatge dels bioresidus és la peça clau sense la qual serà impossible el compliment dels actuals objectius de recollida selectiva i reciclatge de les directives europees. Avui, per fer un pas endavant en la gestió dels residus orgànics com a recurs locals, és necessari abordar les possibilitats dels models descentralitzats de gestió dels bioresidus i capacitar les persones que els podran impulsar i fer funcionar.

Data: 24/04/2019

Lloc: Cervera (Lleida)

Organitza: COAMB i Fertile Auro

Curs Semipresencial d’Economia circular

Curs Semipresencial Economia circular: Eines i metodologies per a la implementació pràctica de economia circular al model productiu

Data: 06/03/2019

Lloc: Departament de Territori i Sostenibilitat (Barcelona) i Online

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Curs d’Introducció a agroecologia i la sobirania alimentària

L’agroecologia ha sorgit en les últimes dècades com un enfocament alternatiu als sistemes globalitzats de producció i distribució agroalimentària, amb l’objectiu d’augmentar la sostenibilitat dels sistemes agroalimentaris des d’una perspectiva ecològica, social i econòmica.

Data: 20/02/2019
Hora: 15 a 17.30h.

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Píndola de medi ambient: Gestió de residus industrials. Requisits legals i gestió documental

Amb aquesta nova píndola de medi ambient del COAMB us proposem treballar en un dels requisits legals que genera més reptes als responsables de la gestió ambiental a les empreses: els del vector residus.

Data: 14/02/2019
Hora: 17 a 19h.

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Introducció als esdeveniments sostenibles i ISO 20121 de Gestió de la Sostenibilitat Esdeveniments

Formació online de l’Escola de Formació del COAMB.

Data: 04/02/2019

Lloc: Online