Agenda

Noves eines de comunicació i seguiment dels usuaris i del servei de recollida de residus

En aquest curs de 12 hores, organitzat per la Comissió de Residus del Col·legi d’Ambientòlegs de
Catalunya, amb la col·laboració de l’Agència de Residus de la Generalitat de Catalunya i la Xarxa de
Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona, us mostrarem diferents tipus
d’eines, així com experiències reals de la seva aplicació per millorar la implicació ciutadana, els
serveis i els nivells de recollida selectiva als municipis.

Data: 14/02/2020
Hora: 9.30 a 14.30h.

Lloc: Recinte de l'Escola Industrial (Diputació de Barcelona). C/ Comte d'Urgell, 187, Barcelona (Sala S7, edifici 25).

Organitza: COAMB i Agència de Residus

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Píndola de medi ambient: Canvi climàtic, canvi de llenguatge?

La iniciativa del diari The Guardian de revisar el llenguatge vinculat al canvi climàtic, el decàleg sobre com comunicar de manera apropiada, la iniciativa de protocol de la Corporació Catalana de Mitjans de Comunicació… són iniciatives per arribar de manera més directa i encertada a la població en general? O són debats centrats en matisos tècnics o propis de la comunicació especialitzada?

Data: 06/02/2020
Hora: 17 a 19h.

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Estratègia i eines per a la comunicació ambiental

Curs de 6 hores lectives.

Data: 20/11/2019
Hora: 9.30 a 13h.

Lloc: COAMB (Barcelona)

Categoría de l’esdeveniment: Curs

QGIS bàsic i aplicacions en el sector ambiental

QGIS és un programa professional de Sistemes d’Informació Geogràfica, de codi obert i gratuït i que actualment disposa d’un gran suport internacional.

Data: 21/10/2019
Hora: 16 a 19.30h.

Lloc: COAMB (Barcelona)

Curs ONLINE Sistema de gestió de l’energia segons ISO 50001

Amb aquesta nova formació en línia que us proposem des de l’Escola de Formació del COAMB repassarem les novetats i aspectes pràctics més rellevants a tenir en compte per a la implementació i auditoria de la nova norma ISO 50001: 2018.

Data: 14/10/2019

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Curs ONLINE Gestió Ambiental Empresa (3a edició)

Us proposem una formació ONLINE, equivalent a una formació de 24 hores presencials, adreçada a tots aquells professionals interessats a conèixer els requisits legals i les eines de millora ambiental a les empreses.

Data: 30/09/2019

Curs Avaluació Ambiental Estratègica

Aquesta segona edició del curs d’Avaluació Ambiental Estratègica, organitzada des del COAMB amb la col·laboració de Neàpolis – Campus Universitari de la Mediterrània, tindrà lloc els dies 22, 24 i 29 d’octubre a Vilanova i la Geltrú.

Data: 22/10/2019
Hora: 9.30 a 14h.

Lloc: Vilanova i la Geltrú

Organitza: COAMB i Neàpolis

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Píndola ONLINE Què necessites saber per emprendre? Fiscalitat per autònoms i emprenedors

Des de l’Escola de Formació del COAMB us proposem una nova píndola online de competències professionals, equivalent a una formació presencial de 3 hores lectives.

Data: 17/09/2019
Hora: 16 a 17.30h.

Píndola de medi ambient: Voluntariat Ambiental

Aquesta nova píndola de medi ambient, coorganitzada des de la Xarxa per la Conservació de la Natura (XCN) i el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB), us oferirà:

· Una visió general de les possibilitats de participació en el medi ambient a través del voluntariat ambiental en les entitats ambientals a Catalunya.

· Marc normatiu, criteris de qualitat, i perfil del personal voluntari.

· Un coneixement actualitzat del sector.

· Experiències d’èxit.

Data: 26/09/2019
Hora: 17.30 a 19.30h.

Organitza: COAMB i XCN

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Píndola de medi ambient: Com presentar-se a projectes europeus

Aquesta sessió us aportarà el marc bàsic de funcionament dels projectes europeus, així com recursos i estratègies per a que us sentiu més segurs i tingueu més probabilitats d’èxit a l’hora de presentar-vos a les convocatòries.

Data: 10/07/2019
Hora: 16 a 18h.