Agenda

Curs presencial: Tècniques per a la dinamització de processos participatius en medi ambient

Amb aquesta nova formació de l’Escola de Formació del COAMB, volem oferir-vos una aproximació pràctica a com enfocar processos participatius en l’àmbit del medi ambient i la sostenibilitat, i com facilitar espais de participació i processos deliberatius relacionats amb temes ambientals.

Data: 05/11/2019
Hora: 17 a 20h.

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Estratègia i eines per a la comunicació ambiental

Curs de 6 hores lectives.

Data: 20/11/2019
Hora: 9.30 a 13h.

Categoría de l’esdeveniment: Curs

QGIS bàsic i aplicacions en el sector ambiental

QGIS és un programa professional de Sistemes d’Informació Geogràfica, de codi obert i gratuït i que actualment disposa d’un gran suport internacional.

Data: 21/10/2019
Hora: 16 a 19.30h.

Curs ONLINE Sistema de gestió de l’energia segons ISO 50001

Amb aquesta nova formació en línia que us proposem des de l’Escola de Formació del COAMB repassarem les novetats i aspectes pràctics més rellevants a tenir en compte per a la implementació i auditoria de la nova norma ISO 50001: 2018.

Data: 14/10/2019

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Curs ONLINE Gestió Ambiental Empresa (3a edició)

Us proposem una formació ONLINE, equivalent a una formació de 24 hores presencials, adreçada a tots aquells professionals interessats a conèixer els requisits legals i les eines de millora ambiental a les empreses.

Data: 30/09/2019

Curs Avaluació Ambiental Estratègica

Aquesta segona edició del curs d’Avaluació Ambiental Estratègica, organitzada des del COAMB amb la col·laboració de Neàpolis – Campus Universitari de la Mediterrània, tindrà lloc els dies 22, 24 i 29 d’octubre a Vilanova i la Geltrú.

Data: 22/10/2019
Hora: 9.30 a 14h.

Lloc: Vilanova i la Geltrú

Organitza: COAMB i Neàpolis

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Píndola ONLINE Què necessites saber per emprendre? Fiscalitat per autònoms i emprenedors

Des de l’Escola de Formació del COAMB us proposem una nova píndola online de competències professionals, equivalent a una formació presencial de 3 hores lectives.

Data: 17/09/2019
Hora: 16 a 17.30h.

Píndola de medi ambient: Voluntariat Ambiental

Aquesta nova píndola de medi ambient, coorganitzada des de la Xarxa per la Conservació de la Natura (XCN) i el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB), us oferirà:

· Una visió general de les possibilitats de participació en el medi ambient a través del voluntariat ambiental en les entitats ambientals a Catalunya.

· Marc normatiu, criteris de qualitat, i perfil del personal voluntari.

· Un coneixement actualitzat del sector.

· Experiències d’èxit.

Data: 26/09/2019
Hora: 17.30 a 19.30h.

Lloc: COAMB

Organitza: COAMB i XCN

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Píndola de medi ambient: Com presentar-se a projectes europeus

Aquesta sessió us aportarà el marc bàsic de funcionament dels projectes europeus, així com recursos i estratègies per a que us sentiu més segurs i tingueu més probabilitats d’èxit a l’hora de presentar-vos a les convocatòries.

Data: 10/07/2019
Hora: 16 a 18h.

Lloc: COAMB

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Universitat d’Estiu de Mercabarna: malbaratament alimentari

De l’1 al 3 de juliol se celebrarà la segona Universitat d’Estiu de Mercabarna, que girarà al voltant del malbaratament alimentari. La Universitat d’Estiu es concep com un espai de trobada entre empreses del sector de l’alimentació, professionals, universitaris i equips d’investigació per promoure la transferència de coneixement i el networking.

Data: 01/07/2019

Lloc:

Organitza: Mercabarna

Categoría de l’esdeveniment: Curs

Warning: constant(): Couldn't find constant BASIC_SCREEN_ID in /home/coamb395/public_html/wp-content/plugins/cred-frontend-editor/vendor/toolset/toolset-common/inc/autoloaded/constants.php on line 27