Mites i realitat de les professionals de l’educació ambiental al 2020

Jornada sobre la professionalització del sector de l’educació ambiental

Data: 13/03/2020
Hora: 9 a 14.30h.

Lloc: Pati Manning (Barcelona)

Organitza: Animal Latitude

Fem Xarxing 2020

Es tracta d’una jornada de networking que té l’objectiu de crear connexions entre les organitzacions de la xarxa Barcelona + Sostenible. Tal com ho fa un eixam d’abelles, les d’entitats de B+S sumen esforços per fer de Barcelona una ciutat més habitable i sostenible.

Data: 27/03/2020
Hora: 9 a 13h.

Lloc: El Born Centre de Cultura (Barcelona)

Organitza: Barcelona + Sostenible

Jornada cobertes verdes ASESCUVE

Cobertes verdes i jardins verticals

Data: 26/03/2020
Hora: 9 a 18h.

Lloc: UPF (Barcelona)

Organitza: ASESCUVE

Fitxer Adjunt

Categoría de l’esdeveniment: Jornades

Jornada Novetats en les normatives de residus i economia circular

Durant la sessió revisarem les novetats clau de la legislació europea i catalana en matèria de residus i economia circular (prevenció i preparació per la reutilització, plàstics d’un sol ús, malbaratament alimentari, responsabilitat ampliada del productor…) i avaluarem el seu impacte en el sector així com les oportunitats que presenten per als professionals del medi ambient.

Data: 07/02/2020
Hora: 9.15 a 14h.

Lloc: Recinte de l'Escola Industrial (Diputació de Barcelona). C/ Comte d'Urgell, 187, Barcelona (Sala d'actes Edifici el Vagó).

Organitza: COAMB i Agència de Residus

Categoría de l’esdeveniment: Jornades

El Porta a Porta per assolir els objectius de les noves directives europees

Des de l’Associació de Municipis Porta a Porta de Catalunya i el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB) us proposem una jornada tècnica per explorar les possibilitats del sistema Porta a Porta per apropar-se als objectius de recollida selectiva que marca la normativa i objectius europeus vigents en matèria de residus.

Data: 30/01/2020
Hora: 9 a 14h.

Lloc: Pati Manning (C/ Montalegre, 7. Barcelona). Auditori.

Organitza: Associació Porta a Porta i COAMB

Categoría de l’esdeveniment: Jornades

Davant del repte climàtic: moviment juvenil i educació ambiental

Amb motiu del Dia Mundial de l’Educació Ambiental, que se celebra cada 26 de gener, i dins del pla de treball conjunt de la Gerència de Serveis d’Espais Naturals i la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona, hem plantejat una jornada que pretén reflexionar sobre el paper de l’educació ambiental en l’escenari de l’emergència climàtica i dels moviments juvenils que hi estan vinculats.

Data: 23/01/2020
Hora: 9 a 14h.

Lloc: La Sala-Espai Francesca Bonnemaison (Barcelona)

Organitza: Gerència de Serveis de Medi Ambient i Gerència de Serveis d'Espais Naturals

SMART_CITIES_BCN

En els propers anys, viurem uns processos de transformació socials i econòmics, tractorats per la tecnologia i a on les ciutats, seran el tauler de joc on s’implementaran.

Data: 18/12/2019

Lloc: Caixaforum (Barcelona)

Organitza: KNOW URBANNET

Categoría de l’esdeveniment: Jornades

Subvenció de projectes pilot de Compra Pública d’Innovació en matèria de recollida selectiva de residus municipals

Jornada informativa i punt de trobada sobre la subvenció destinada a ens locals de Catalunya per a l’assignació de cofinançament del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) per a la realització de projectes pilot de compra pública d’innovació en matèria de recollida selectiva de residus municipals.

Data: 13/12/2019
Hora: 10 a 14h.

Lloc: CosmoCaixa Barcelona (Carrer Isaac Newton, 26)

Organitza: Agència de Residus de Catalunya

Dones i professions tecnològiques

En el marc del Cicle Dona i Professions Col·legiades de la Comissió de Dones i Igualtat de la Intercol·legial.

Data: 13/12/2019
Hora: 16 a 18.30h.

Lloc: COACB (Barcelona)

Organitza: 7 Col·legis professionals