Sessió informativa: Com planificar la sostenibilitat a la teva organització

Activitat de Barcelona + Sostenible.

Data: 28/02/2019

Lloc: La Fàbrica del Sol (Barcelona)

Organitza: Barcelona + Sostenible

Àgora Economia Circular

Vols conèixer projectes empresarials d’economia circular en fase inicial, i col·laborar amb altres persones per a enriquir-los?

Data: 18/02/2019

Lloc: Manresa

Organitza: Ajuntament de Manresa, et. al.

Fitxer Adjunt

Jornades d’Orientació Professional 2019

Jornades d’Orientació Professional per a estudiants (JOP 2019) que organitza a la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona.

Data: 07/02/2019

Lloc: Facultat de Ciències de la Universitat de Girona

Organitza: Universitat de Girona

Fitxer Adjunt

Categoría de l’esdeveniment: Jornades

Jornada sobre el Decret 139/2018, de 3 de juliol, sobre els règims d’intervenció ambiental atmosfèrica dels establiments on es desenvolupin activitats potencialment contaminants de l’atmosfera

El passat 3 de juliol es va aprovar el Decret 139/18 de 3 de juliol, sobre els règims d’intervenció ambiental atmosfèrica dels establiments on es desenvolupin activitats potencialment contaminants de l’atmosfera.

Per informar sobre el seu contingut, el proper dijous 29 de novembre s’ha previst efectuar una sessió adreçada especialment a enginyeries i consultories ambientals.

Data: 29/11/2018
Hora: 10 a 12h.

Lloc: Sala d'actes de la Secretaria de Medi Ambient i Sostenibilitat

Organitza: Departament de Territori i Sostenibilitat

Categoría de l’esdeveniment: Jornades

Dones: liderant la lluita contra el canvi climàtic

Les dones líders van exercir un paper fonamental en la negociació de l’Acord de París i continuen impulsant ambicioses mesures climàtiques a les ciutats, empreses i ONG a tot el món. Les dones representen més de la meitat de la població mundial i sovint es veuen afectades desproporcionadament pel canvi climàtic. El seu lideratge i participació són, per tant, fonamentals per resoldre aquesta crisi global.

La trobada ressaltarà el paper crític de les dones en la lluita contra el canvi climàtic i presentarà el programa “Women4Climate”incentivat i liderat per la xarxa de ciutats C40 on l’Ajuntament de Barcelona es vol adherir.

Data: 14/11/2018
Hora: 18 a 19.30h.

Lloc: Auditori Calàbria 66 (Barcelona)

Organitza: Ajuntament de Barcelona

Categoría de l’esdeveniment: Jornades

Simbiosi industrial, la via cap a l’economia circular

16a Jornada de Prevenció de Residus.

Data: 21/11/2018
Hora: 9 a 14.30h.

Lloc: Campus de la Ciutadella de la UPF

Organitza: Agència de Residus de Catalunya

Categoría de l’esdeveniment: Jornades

Bases legals per a la custòdia del territori en l’administració local

Jornada de formació sobre el paper de l’administració pública local en la custòdia del territori. S’exposarà el marc legal que empara aquesta estratègia de conservació i es presentaran les eines més adients per desenvolupar-la des dels ajuntaments.

Data: 20/11/2018
Hora: 9.30 a 13.30h.

Lloc: Barcelona

Organitza: Xarxa de Custòdia del Territori

Categoría de l’esdeveniment: Jornades

Recursos hídrics i canvi climàtic

L’Institut de Recerca de l’Aigua (IdRA), juntament amb el Grup d’Experts en Canvi Climàtic de Catalunya (GECCC), el Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible (CADS) i la Facultat de Geografia i Història, organitzen el Simposi IdRA 2018 – VIII Jornada Tècnica del GECCC i el CADS. “Recursos hídrics i canvi climàtic”.

Data: 16/11/2018
Hora: 9.15 a 17.30h.

Lloc: Facultat Geografia i Història UB

Organitza: IdRA, CADS i GECCC

Paisatges refugi

Data: 13/12/2018
Hora: 9 a 19h.

Lloc: Cripta de la Colònia Güell. Santa Coloma de Cervelló

Organitza: Observatori del Paisatge

Categoría de l’esdeveniment: Jornades

Nova llei de contractació pública i implicacions per als professionals del medi ambient

Des del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya us proposem una sessió per resoldre els vostres dubtes sobre la nova llei de contractació pública i les seves implicacions en la vostra feina com a professionals del medi ambient.

Data: 27/11/2018
Hora: 9.30 a 14h.

Lloc: Universitat Rovira i Virgili (Tarragona)

Organitza: COAMB, CEDAT i URV